مجھے نیوروینڈوکرائن ٹیومر کی تشخیص ہوئی ہے: عرفان خان

اداکار عرفان خان نے جمعہ کے روز انکشاف کیا ہے کہ انہیں کینسر کی ایک نادر شکل ، نیوروینڈوکرائن ٹیومر کی تشخیص ہوئی ہے جو جسم کے مختلف حصوں کو نشانہ بناسکتا ہے ، اور علاج کے لئے ملک سے باہر ہے۔اداکار عرفان خان نے جمعہ کے روز انکشاف کیا ہے کہ انہیں کینسر کی ایک نادر شکل ، نیوروینڈوکرائن ٹیومر کی تشخیص ہوئی ہے جو جسم کے مختلف حصوں کو نشانہ بناسکتا ہے ، اور علاج کے لئے ملک سے باہر ہے۔ 51 سالہ اداکار نے کہا کہ اس بیماری سے نمٹنا مشکل ہوگیا ہے لیکن آس پاس کے لوگوں نے اس سے لڑنے کے لئے امید اور مدد کی ہے۔ "غیر متوقع طور پر ہمیں پروان چڑھاتا ہے ، یہی کچھ دنوں کے بارے میں ہے۔ عرفان نے ایک میڈیا بیان میں کہا ، "یہ سیکھنا کہ مجھے ابھی تک نیورونڈوکرائن ٹیومر کی تشخیص ہوئی ہے ، یہ اعتراف کے طور پر مشکل تھا ، لیکن میرے آس پاس کے لوگوں کی محبت اور طاقت اور مجھے اپنے اندر پائے جانے کی امید پیدا ہوگئی ہے۔"

انہوں نے مزید کہا ، "اس کا سفر مجھے ملک سے باہر لے جا رہا ہے ، اور میں سب سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ اپنی خواہشات بھیجتے رہیں۔ "پِکو" اداکار نے اپنی بیماری سے متعلق افواہوں کو بھی مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ نیورو ہمیشہ دماغ کے بارے میں نہیں ہوتا اور انہوں نے ان لوگوں کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے اس کی صحت کے بارے میں قیاس آرائی نہیں کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ افواہوں کے بارے میں جو دماغ میں نکلا ہوا ہے ، نیورو ہمیشہ دماغ کے بارے میں نہیں ہوتا ، اور تحقیق کرنا گوگلنگ آسان ترین طریقہ ہے۔ ان لوگوں کے لئے ، جنہوں نے میرے الفاظ کا انتظار کیا ، میں امید کرتا ہوں کہ وہ مزید کہانیاں سنانے کے لئے واپس ہوں۔ نیوروینڈوکرائن ٹیومر کو نیوروینڈوکرائن کارسنوماس کے طور پر بیان کیا گیا ہے۔ وہ پھیپھڑوں اور معدے کی نالی سمیت جسم میں متعدد جگہوں سے شروع کرسکتے ہیں۔

نئی دہلی یہ خاص خلیات ہیں جو کے آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنس میں سرجری (آنکولوجی) ڈاکٹر سنیل کمار نے نیوروینڈوکرائن ٹیومر کو کینسر کی ایک "خاص یا نایاب" شکل قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ اعصاب اور غدود کے ؤتکوں سے مل کر پیدا ہوتے ہیں۔ GI (معدے) کے راستے یا پھیپھڑوں میں موجود ہیں۔ کچھ خاص خلیات ایسے ہوتے ہیں جو عام طور پر فطرت میں نادان ہیں اور ان کے ساتھ اچھا سلوک نہیں ہوتا ہے۔

انہوں نے پی ٹی آئی کو بتایا کہ اگر جلد پتہ چلا تو یہ قابل علاج ہے۔


عرفان نے پہلی بار 5 مارچ کو اپنی صحت کے بارے میں بات کی ، جب اس نے انکشاف کیا کہ وہ ایک غیر معمولی بیماری میں مبتلا ہے لیکن ابھی تک اسے حتمی تشخیص نہیں مل سکا ہے۔

"بعض اوقات آپ زندگی کو ہلا دینے والے جھٹکے سے اٹھتے ہیں۔ پچھلے پندرہ دن ، میری زندگی ایک معکوس کہانی رہی۔

21 فروری کو ، اداکار کے ترجمان نے ایک بیان جاری کیا تھا کہ انھیں "یرقان کے شدید کیس" کی تشخیص ہوئی ہے۔

اگلے ہی روز ہدایت کار وشال بھاردواج ، جو عرفان اور دیپیکا پڈوکون کی اداکاری کے بعد اپنی اگلی فلم کی شوٹنگ شروع کرنے والے تھے ، نے اپنے مرکزی اداکاروں کی صحت کے خدشات کا حوالہ دیتے ہوئے اس پروجیکٹ کی فلم بندی ملتوی کردی۔

ہندوستان کے سب سے ورسٹائل اداکاروں میں سے ایک ، عرفان نے بھی مغرب میں اپنے لئے ایک نام روشن کیا ہے ، جہاں وہ تنقیدی طور پر سراہی جانے والی فلموں جیسے "دی نامسیک" ، "لائف آف پائی" اور "جوراسک ورلڈ" کا حصہ رہے ہیں۔

گھر میں ، اداکار نے "پان سنگھ تومر" ، "ہاسیل" ، "مقبول" اور "پِکو" جیسی فلموں میں عمدہ کارکردگی پیش کی ہے۔


مجھے نیوروینڈوکرائن ٹیومر کی تشخیص ہوئی ہے: عرفان خان

Post a Comment

0 Comments